A kosarad üres

Kosárban 0 tétel

Garancia

A KevinTech Webshop az eladott eszközökre a törvényben meghatározott, illetve a gyártók által nyújtott garanciát vállal!
A hibás eszközt kérjük csak abban az esetben juttassa vissza a telephelyünkre/székhelyünkre, amennyiben a termékhez kapott garancialevelen nem szerepel semmilyen szerviz elérhetősége, mert ebben az esetben a KevinTech Webshop vagy annak nagykereskedője biztosítja a garanciát.
Minden esetben ha a termék rendelkezik saját garanciajeggyel, illetve a gyártói garanciával, vagy a garanciát internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítást a szakszerviz végzi. Ebben az esetben mindig az adott szakszervizben érvényesítheti a garanciális jogokat.
Ha kéznél van a termék gyári garanciajegye, azon minden esetben fel van tüntetve a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma. Amennyiben nem találja, vagy nem biztos abban, melyik az önhöz legközelebbi szakszerviz, legyen szíves vegye fel velünk a kapcsolatot!

Garanciával kapcsolatos kérdések és válaszok:

1. Hová küldjem a hibás terméket, ha nem találom a szerviz elérhetőségét?
Legyen szíves eljuttatni hozzánk a terméket. Címünk: 4522 Nyírtass, Árpád út 149. Ügyintéző: Malmos József.


2. Mi a saját/nagykereskedői szerviz nyitvatartása?
A saját, illetve nagykereskedő partnerünk szervize héfőtől-csütörtökig 9 - 17 óráig, pénteken 9 – 16 óráig tart nyitva.


3. Hogyan intézzem a garanciát?

  • Ha a termékhez külön garancialevelet biztosítottunk,  akkor az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a  kapcsolatot. Amennyiben nem egyértelmű, hogy egy termék rendelkezik-e gyártói garanciával, kérjen felvilágosítást tőlünk. 
  • Azoknál a termékeknél, ahol a garanciát a KevinTech Webshop vagy annak nagykereskedése biztosítjam, az eszközt telephelyünkre kell eljuttatnia.
  • A garanciális ügyintézés megkezdése előtt, mindenképpen el kell küldni elektronikus levél formájában a hibajelentést (hiba leírását néhány szóban legalább) az info@kevintech.hu email címre.


4. Mennyi a garanciaidő?
A garanciaidő minden termék esetében más, de általában 1 és 5 év közötti idő. A garanciaidőt MINDEN ESETBEN az átadott garanciajegyen feltüntetjük. Az oldalon és a garanciajegyen feltüntetett garanciaidő eltérése esetén a garanciajegyen feltüntetett jótállási idő az érvényes!

4.1 Garanciális ügyintézés
A garanciális ügyintézési idő általában 1-2 hét, legfeljebb azonban 30 nap lehet!
A 2 hónapnál régebb óta nálunk felejtett (át nem vett) termékekre tárolási díjat számítunk fel ennek mértéke 500 Ft / nap.


5. Mik a Garancia érvényesítésének feltételei?

  • Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő  tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők,  CD) veszünk át.
  • Garancialevél (másolat is megfelelő).
  • Garanciális zárócimke megléte, sérülésmentes állapota.


6. Mik a garancia alól kizáró okok?

  • A terméken égés, törés, repedés vagy  egyéb fizikai-, látható sérülés (ebben az esetben feltételesen vesszük csak át a termékeket, és minden esetben meg kell várni a gyártó illetve a beszállító válaszát).
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű  használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás (pl. villám, túláram). Ilyen esetben - ha egyébként nem tenné - azt javasoljuk, hogy forduljon biztosítójához.
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési  munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső  események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.


7. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
A jótállás a csomagolás nélkül is érvényes, jótállási igényét a garancialevéllel érvényesítheti.


8. Mely hibák nem garanciális jellegűek?

  • Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében nem működő, egyébként hibátlan alkatrész.)
  • Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer, meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi hibás telepítésből fakadó hibák.)
  • Természetes elhasználódás.
Title Text
Nem lépek be.